Mee Omhoog portal

Wiegers Ballonvaart had veel dagelijkse administratie en handelingen nodig, met gebruik van allerlei losse systemen en een handmatige controle of een ballonvaart op de dag zelf doorging door klanten. Een complete portal was voor hen de oplossing, om de standaard werkdruk te verlagen, een groot deel te automatiseren en te zorgen dat er meer aandacht is voor de klanten op het veld tijdens de ballonvaart.

Na een uitgebreid proces waar de flow, hoe de portal moet werken helemaal is uitgedacht met UX-designs, wireframes, design en een uitgebreide test-procedure is de portal in de lente van 2018 live gegaan. 

Met de portal is er bijna geen handmatige actie meer nodig, op de invoer van vluchten en reserveringen na. Er gaan automatisch opgemaakte e-mails naar de klanten met de gegevens van de ballonvaart, er kan makkelijk geschoven worden met reserveringen en luchtballonen om te zorgen dat er een optimale bezetting is en er wordt naar de klant via een SMS-bericht een bevestiging van de ballonvaart op de dag zelf gestuurd.

De klant kan via een Mijn-omgeving inloggen en zijn ballonvaart beheren. De namen van de passagiers invoeren, de ballonvaart bekijken waar deze vertrekt en bijvoorbeeld of ze mee willen terugrijden naar de opstijglocatie.

Wiegers kan ook makkelijk PDF-bestanden printen met de passagiersgegevens en ook mooie certificaten afdrukken doormiddel van automatische bestanden in de portal.

Alles is ontworpen vanuit een “privacy by design” uitgangsmethode zodat alles volgens de AVG zo optimaal mogelijk beschermd is.  


Mee Omhoog portal - webapplicaties - PingOnline Mee Omhoog portal - webapplicaties - PingOnline Mee Omhoog portal - webapplicaties - PingOnline

Mee Omhoog portal

Wiegers Ballonvaart had veel dagelijkse administratie en handelingen nodig, met gebruik van allerlei losse systemen en een handmatige controle of een ballonvaart op de dag zelf doorging door klanten. Een complete portal was voor hen de oplossing, om de standaard werkdruk te verlagen, een groot deel te automatiseren en te zorgen dat er meer aandacht is voor de klanten op het veld tijdens de ballonvaart.

Na een uitgebreid proces waar de flow, hoe de portal moet werken helemaal is uitgedacht met UX-designs, wireframes, design en een uitgebreide test-procedure is de portal in de lente van 2018 live gegaan. 

Met de portal is er bijna geen handmatige actie meer nodig, op de invoer van vluchten en reserveringen na. Er gaan automatisch opgemaakte e-mails naar de klanten met de gegevens van de ballonvaart, er kan makkelijk geschoven worden met reserveringen en luchtballonen om te zorgen dat er een optimale bezetting is en er wordt naar de klant via een SMS-bericht een bevestiging van de ballonvaart op de dag zelf gestuurd.

De klant kan via een Mijn-omgeving inloggen en zijn ballonvaart beheren. De namen van de passagiers invoeren, de ballonvaart bekijken waar deze vertrekt en bijvoorbeeld of ze mee willen terugrijden naar de opstijglocatie.

Wiegers kan ook makkelijk PDF-bestanden printen met de passagiersgegevens en ook mooie certificaten afdrukken doormiddel van automatische bestanden in de portal.

Alles is ontworpen vanuit een “privacy by design” uitgangsmethode zodat alles volgens de AVG zo optimaal mogelijk beschermd is.  


Nog meer

PingOnline - Vegas lights

Vegas lights

Webdesign, grote slider,
unieke foto's
Lees meer
PingOnline - Het Rieterhuijs

Het Rieterhuijs

Reserveringsysteem
Kamer overzicht
Bekijk webdesign
PingOnline - Storage Stools

Storage Stools

Kleuren, PingCMS 4
360 Spin
Lees meer
PingOnline - ADP

ADP

Loonberekening tool Lees meer

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

U bent van harte welkom voor een meeting, we nemen dan alle wensen door, u krijgt gratis tips en u krijgt een vrijblijvende offerte van ons!